tirsdag den 13. marts 2012

Min Stjerne.

Tiden går så stærkt og jeg sidder stadig her med en tom føelse af at der mangler noget..
Jeg var lykkelig, du gjorde mig lykkelig..
Du gjorde at jeg turde være mig selv, for når jeg havde dig ved min side var der ikke noget der kunne slå mig ned.. Du gav mig så meget på så kort tid.
Jeg har aldrig glemt dig og gør det nok heller ikke, der er et lille håb i mig der stadig er tændt og som stadig brænder for dig.
Jeg vil aldrig kunne udtrykke mig nok om hvor meget du betyder for mig. Du er min stjerne og jeg pejler mig efter den,når alt andet er mørkt.
For der i mørket giver mig du mig glæde og håb og kærlighed.
Jeg ved ikke om du nogensinde bliver min ,men jeg ved at jeg altid vil elske dig. For den du er og for at du fik mig til at blive så lykkelig også selvom det kun var for en kort stund.
Jeg har jagtet den glæde lige siden men kan ikke finde den, det er derfor jeg ikke kan slippe dig. Jg tror på den eneste ene her i livet og jeg ved det er dig...
Så når stjernerne står rigtigt vil vi mødes igen..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar