lørdag den 9. januar 2010

Endnu en plan

Ja altså dagen idag er så gået med det mest død kedelige af alt rengøring... snork.... men det skal jo bare gøres, der trænger efter julen og nu skulle det være, blev ikke færdig idag, så må på hesten igen imorgen.
Jeg var ude og se min venindes lille nye datter... og gud hvor er babyer dejlige... de er så små og uskyldige og ved ikke hvad der venter dem... det var en skøn oplevelse at sidde med et lille nyt liv i armene..
Jeg har besluttet mig for at komme i gang med den kur jeg så længe har ønsket mig, og jeg snakkede med mine søskende idag det var dem der satte det hele igang for de havde fundet en kur de var rigtig effektiv uden at være sur røv, de havde allerede tabt 1 kilo efter kun 2 dage... så nu er det bare igang med mig, jeg har altså lidt ekstra efter mine 2 børn som jeg gerne vil af med, og har en stor svaghed for cola og generelt noget sødt.... Jeg håber at holde det den her gang, for guderne skal vide jeg har prøvet mange gange....
Aftenen kommer til at stå på endnu en film, The Lazarus Projekt, vi så SE MIN KJOLE igår den kan varmt anbefales, den er lidt hård men den går lige i hjertet..

1 kommentar: