lørdag den 9. januar 2010

Fransk Landstil

Jeg er kæmpe fan af den franske landstil og prøver efter bedste evne at skabe et hjem efter de franske regler, og selvom den franske landstil er begrebet af mange forskellige ting sammen, betyder det så sandelig ikke at det er nemt at sammensætte. Jeg har også erfaret at det er en ret dyr hobby.
Jeg fik ikke interessen før for ca. 6 mdr siden og mine møbler er ikke hvide hvilket jeg ville ønske nu, min spisestue er ren hvid men den er også først blevet lavet efter..Genbrugsen er et super sted at finde små møbler man selv kan male hvide, og der er også mange af de gamle fede ting til billige penge.
Jeg håber at kunne inspirere andre til denne stil og vil prøve at ligge lidt flere billeder ind. Billedet foroven er ikke fra eget hjem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar