lørdag den 9. januar 2010

Mere fransk


Her er lidt mere inspiration, en gammel salmebog kan også pynte, lys og Madonnaér er en stor del af det franske. Jeg bruger rigtig mange lys i mine opstillinger, gerne glas på sølvfade disse kan findes i genbrugsen til rimelige penge.. Jeg bruger gamle metal muffin forme som fyrfads stager, de er billige har ca givet 1 kr stk, i Genbrug. Og gamle bøger er også mega billige dem får man jo nærmast smidt i nakken, der findes mange fede hjemmesider der sælger franske brugsting, men det kan hurtigt blive dyrt også går det sjove lidt af. Jeg har kigget på de ting jeg gerne ville have og været tålmodig, de dukker som regel op i Genbrug eller på Blå Markeder. Nogle af de lidt mere eksklusive ting skal man nok regne med at skal købe over nettet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar