torsdag den 14. januar 2010

Stadig sulten!!!!!!!

Puha 4 dage er gået, og min mave er da godt nok svunden ind, jeg har ikke tabt mange kilo, men jeg kan se det på min talje...Sulten er ved at være ulidelig, men jeg skal bare gøre det her, koste hvad det vil... Suppen er ikke god mere, og jeg trænger til kød, men det må jeg få imorgen, glæder mig.... Idag må jeg spise bananer og drikke skummetmælk, det er sjældent en kur bliver bedre og bedre.
Jeg er mega træt, men det er jo klart nok... får sgu ikke meget energi ved det her kost..
Fortiden har indhentet mig en lille smule, et spøgelse er dukket op igen, som burde være glemt, men ens omstændigheder gør nogen gange at de dukker op igen, så er det jo op til en selv at sørge for at de ikke spøger mere end nødvendigt....
Nu skal der slappes af sammen med familien,,,og spises lidt mere af den "dejlige suppe"..nam nam nam nam nam I Love IT...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar